måndag 14 december 2009

Mån14Dec

MÅNDAG
Alla har vi en lite hat kärlek till måndagar. I alla fall känner jag lite blandade känsla in för måndagar. Man vill både spola förbi dom och inte. Men någon dag måste ju alltid vara den första dagen i en ny vecka.Haha Aja ointressant ämne här. Men de är en sak jag är bra på. I alla fall så är min måndag snart avklarad och nu går jag bara till på torsdag i skolan. Sedan har jag ett underbart jul lov att av njuta. Passandenog,så där sista innan lov, kom snön i natt =D blev så glad när jag såg de vita glittriga lagret på marken till morgonen. Jag var bara tvungen att sega mig lite extra mycket till bussen så jag fick höra hur det knastrade under skorna. Nu kräver jag bara lite mer snö så man kan ge sig ut och åka pulka! sedan e jag helt nöjd med tillvaron ^-^

4 kommentarer:

Mia sa...

Måndagar suger :(

Nea sa...

Sv: Mjo. Känns oftas så >.< Men man får försöka vara glad endå =D Blir lättare då!

- Alexandra! sa...

sv: Det är supergott! :D

Det är bara att följa recept. Hade inte jag haft recept skulle det sluta i katastrof. ;P

- Alexandra! sa...

sv: Då får jag springa och gömma tröjorna illa kvickt! ;)