tisdag 22 december 2009

Outfit

Jag gillar Outfit bilder,det känns så fjortis på något sätt ^-^

2 kommentarer:

- Alexandra! sa...

Vad är det för motiv på din klänning? :)

sv: Tack så mycket! Ja man måste ju göra det man måste göra, som jag brukar säga (fast på engelska i vanliga fall). Det är smart att återvinna! ;)

Det är verkligen jättesvårt att få tag i spel, till ganska många konsoller. Förr fanns en butik här i stan som sålde massor av gamla spel, men den butiken la ner. :(
Tufft med 10 spel i ett! :D

Ja men precis så är det ju. Jag inspireras fortfarande av mina knasiga föräldrar. ;P

Jag ska nån dag ge mig på riktig hud!

- Alexandra! sa...

Wow, tusan så häftigt motiv alltså! :O

sv: Ja åh, du borde verkligen testa mintchokladdrycken!

Oh, ja! Berätta vad den heter när du vet. :D