onsdag 3 mars 2010

Ons3Mar-Alice i underlandet

I dag var äntligen den efterlängtade premiären på Tim Burton's Alice i underlandet! Jag är helt upprymd! Underbar film! Blev dock lite besviken på att dom i stort sätt inte sjunger en ända gång i filmen,inte ens den typiska Te-pary låten. Men va fan, den var grym! ^-^

För övrigt har jag sysselsatt dagen med Diana i stan! Lika trevligt & penga slösande som alltid, haha.

Köpte bland annat HelloKitty saker till badrummet, ett sätt på 4delar för 79kr. Införskaffade även en ny tröja när jag ändå var på Saturn & skaffade praktik platts. läger även upp en bild på min nya melon väska och linnen jag fick i försenad födelsedags pressent av mammi^-^ Fick även en försenad present av Diana =D plast muggen med Blinky & Inky som jag skrev om här Sön28Feb

2 kommentarer:

Stina sa...

Sv: Tack! :D

Åh, fina grejer! Jag har den lilla melonväskan, eller det är väl mer en myntväska eller sminkväska ^__^

- Alexandra! sa...

Den var verkligen helt underbar den där filmen! :D

sv: Haha ja, man blir riktigt het alltså. ;)