tisdag 2 mars 2010

Tis2Mar-Lyckad dag

I dag har jag och Diana utnyttjat dagen ordentligt! =D även fast vi kanske inte kom i väg så tidigt som vi hade tänkt oss.

Vi började med att åka till Nordiska museet och titta på Mode-300år utstälningen de har just nu. Tycker verkligen den är värld att gå och titta på! Kanske inte så stor som jag hade förväntat mig, men har man intresse för kläder måste man bara ditt!

Efter det gick vi och fickade och shoppade lite! Jag kom hem med alla dessa saker för 60kr[förutom tjock tröjan] de du! ^-^

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du har en sak att hämta på min blogg ^.^

Felicia sa...

Blev lite sugen på att se itställningen nu,. kostar det!?

sv.OKej, jo vi bor kvar :P

- Alexandra! sa...

Vad "handlar" utställningen om? :)

Oj, 60 kr? Det var inte illa!

sv: Ja det har du ju rätt i. Åh nej, jag kan inte förstå hur det är att uppleva och se något sånt. =/

Bina sa...

Hur kan du alltid hitta saker så billigt :>

D e s t i n y r o s e sa...

Tack tack :3 jag gillar stilen på din blogg~

J o n a s sa...

/Svar/ hihi jaa jag älskar dom ^-^

J o n a s sa...

/Svar/ hihi jaa jag älskar dom ^-^

- Alexandra! sa...

sv: Oh ja! Jag föredrar att vakna tidigt, känner inget behov av att vara vaken sent på natten, så att lägga sig allra senast kl 01.00 (helger osv.) är helt lagom och då gå upp nån gång mellan kl 08.00 och 09.00. :)

Wow, låter som en häftig utställning! :D