fredag 23 april 2010

Fre23Apr-Fredag!

Äntligen helg igen då! ^-^ Så nu har man bara en vecka kvar i skolan sedan blir det APU fram till sommarlovet,Underbart!

Inställd sista lektion i dag så just nu sitter jag i bågen en park på söder & väntar på att Diana skall sluta för dagen. Den lilla filuren ska nämligen sova hos mig i dag!


~UPPDATERING~ kl.01.07
Diana sover vilket jag också ska gör snart igen

Tänke bara jag skulle ta & vissa upp dagens små inköp som jag känner mig mycket nöjd med!

Tröjan kommer från en affär i gamla stan som oftast bara brukar ha en massa tant kläder om jag får uttrycka mig så, men just nu har det fått in ett antal klänningar/linnen i neon färger som självklart drog till sig min uppmärksamhet!

Skorna där
i mot fick följa med mig hem från CheapMonday

Dreglat över dem ett tag då jag tycker det är sådana där härliga skor som alltid fungerar till allt! Vilket jag faktiskt brukar vara väldigt dålig på att köpa ^-^

2 kommentarer:

- Alexandra! sa...

Snygga grejer du köpt! :D

sv: Vi vann inte, blev silver för oss. Helt okej det med men man vill ju helst vinna guldet.

Oh, vad syr du? :)

Bina. sa...

Snygg tröja! =D