söndag 4 april 2010

Sön4Apr-Helgens aktiviteter

Nu har jag väl inte direkt skrivigt någonting på ett tag, bara slängt upp ett kort inlägg i farten. SÅ tänkte spola tillbaka ända till torsdag & berätta vad jag haft för mig ^-^

I torsdags gick jag sista dagen innan påsklovet! På kvällen satt jag barnvakt åt Dianas lille bror,Wiggo. Vi hade jätte mysigt ihopkrupna i soffan med chips & filmen Upp.

I fredags åkte jag till farmor. Älskar att umgås med henne! trotts att vi inte gör någonting speciellt, mer en att sitta på hennes leopard stolar i köket,dricker te & ha fartfyllda diskussioner. Hon är en äldre människa som faktiskt förstår sig på ungdomars synpunkter & levnadsval. till skillnad av morfar, haha

På tal om morfar åkte jag & tvilling över till honom på landet igår för att äta påsk middag! & själv klart för att inte missa bråk traditionen som alltid äger rum under höktider i vår familj. I år blev det mamma & morfar som tog sig an ett litet bråk med munnen full mitt under middagen. Haha

Juste ja, var upp på vinden & rotade lite igår, hittade inte det jag sökte men där i mot ett par söta påsk kort i en lådan efter min morfars far. Tyckte dom var så söta att jag bara måste vissa en bild
[klicka på bilden för att se större]

1 kommentar:

- Alexandra! sa...

Det är så skönt att det finns äldre människor som förstår sig på dagens moderna samhälle och oss ungdomar. :)

sv: Åh nej! Då måste jag springa och gömma våra tröjor illa kvickt! :O