tisdag 4 maj 2010

Tis4Maj-BloggLogg

Tid för APU-blogglogg dåra ^-^

Vad har jag gjort i dag?
Hade engelska nationell i dag så blev inte så mycket praktik. Men igår packade jag upp nya varor, larmade och var på posten mm.

Nya saker jag lärt mig?
Att gå på posten, ensam. haha kanske låter jätte dumt men hade faktiskt hemsk skäck för att beställa mat och andra kassa ärenden innan jag började på gymnasiet. Det där med att beställa mat var jag tvungen att tvinga mig till eftersom vi äter ute i skolan varje dag. Men just posten är ett ställe jag fortfarande inte kunnat gå till, i alla fall inte helt ensam.

Hur kan detta hjälpa mig i framtiden?
tror nog inte ens jag behöver förklara det, att klara av vardags syslor som att gå på posten är någonting som alla har hjälp av i det verkliga livet inte just i framtiden

2 kommentarer:

- Alexandra! sa...

Alla har ju sina låsningar och alla har olika tidpunkter för att bryta dem. Jag tycker du var jätteduktig som utförde saker du tyckte var jobbigt! Du är en bra bit på vägen. :)

I Z Z A H sa...

Förlåt för sent svar, hoppas allt är bra med dig ?