onsdag 30 juni 2010

30Juni-London

Dag5-22Juni

~[CamdenMarket]~

Min favorit plats under hela London resan! ^-^ Ja skulle kunna skriva en hel blogg om bara det stället tror jag, tihii! Men de tror jag att jag låter blir, hittade där i mot en ganska bra artikel~[här]~

Men lite fort så är det som en jätte stor marknad, mer exakt 5st men dom flyter liksom ihop till en stor. På denna marknad kan du hitta massor inom den alternativa kulturen! :)

så det bästa av allt, Cyberdog!Alla som känner mig vet att cyberdog är ett av mina favorit märken ^-^ Tyvärr hade jag lite otur gällande deras senaste kollektioner då de bara är i One Size eller från storlek S..Alltså inte anpassat för lillskiit,haha. Men hittade lite skojigt i alla fall som kommer upp på bloggen senare!

~[Big Ben]~

ett måste när man är i London är väl trotts allt att ta sig en titt på den kända klockan BigBen & london eye! Vilket fick bli kvälls aktiviteten denna dag.Dock tittade vi bara på London Eye från mark nivå, alla 3 av oss är nog lite för fega för att ge oss upp i detta gigantiska pariserhjul med helglasade kulor ^-^


För att bryta den vanliga trenden på turistfotografier från bigBen kom tvilling med den roliga ideen att leka med avståndet

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättekuliga och fina bilder. Jätten-Linus var ju en skiitbra idé!Skulle varit skoj och se den där marknaden. Hälsar Roger