måndag 26 juli 2010

Mån26juli-Helgens Äventyr

Då har det inte blivigt någonting skrivet på några dagar då jag åkte till pappa i Nyköping över helgen ^-^

Besegrade en av mina rädslor & åkte tåg ditt, tidigt i fredaga morse. Satt dock som på nålar hela resan, stirrande med stora ögon. Haha. Pappa möte mig & tvilling på perrongen i alla fall & bjöd oss på frukost på McDonalds innan vi handlade & åkte till StrandStuviken som det heter där han har husvagnen.

Pappa var på riktigt bra humör, gick omkring & tokade sig hela tiden & gjorde grimaser!

Vi satt uppe fram till 3 tiden på fredags kvällen & bara pratade tillsammans med några bekanta från campingen. Sedan var det Grillfest på lördag kväll. Tyvärr spöregnade det & jag fick mitt första GetingStick så hela handen svullnade upp! Skönt att veta att jag inte är dödligt allergisk mot getingar i alla fall ^-^

Trotts detta blev det en lyckad & mysig kväll/helg som jag kommer komma ihåg i vinter!

2 kommentarer:

Avarquare sa...

sv: Tack så mycket fina du :)

- Alexandra! sa...

Härligt att du besegrade en av dina rädslor! :D

Guu, så nice med grillfest! Vem tackar nej till grillat och gott sällskap liksom?

Getingstick, däremot - inte så roligt. =/

sv: Ja det var lite trist att det blev så men ja, vi hade jättemysigt ändå. :)