fredag 13 augusti 2010

Fre13-Isadora Graffiti Nails

Hör talas om ? IsaDoras graffiti nagelak?

Jag upptäckte det i alla fall inte fören igår när jag var in på H&M för att köpa hårfärg. Så tänkte jag kunde tipsa om det i fall någon annan kanske inte häller hörttalas om det ^-^

SÅ här går det till:

1. Måla nageln med ett valfritt färgat baslack.

2. Låt det torka i cirka 4 minuter.

3. Måla sedan ett lager Graffiti nail top på, med inte för mycket färg och inte för lite. De kommer börja spricka upp efter några sekunder

De finns i färgerna: Svart, Vitt, Rosa, Mörk Grön, Mörk Blå och Gul.

Jag ska i alla fall springa in på H&M och köpa det i dag ^-^ kostar 49kr just nu i stället för69kr så lika bra att passa på!

6 kommentarer:

Vevve sa...

det är hur häftigt som helst! har det själv på mina naglar :)

Felicia sa...

FY VAD COOOOLT, atck atck för tipset, det ska jag köpa coolt :D

PUSS

Bunny sa...

Det är jätte tufft! Min vän hade det på sina naglar idag :D

- Alexandra! sa...

Jag såg det där för ett par dagar sedan, himla kul faktiskt! Det finns andra såna där lack också, jag har haft mitt sånt i två år snart och det kallas för krackelerande lack. Det blir inte exakt somd essa från IsaDora, utan ytan där lacket syns är liksom mycket tjockare, inte lika.. ÅH, svårt att förklara. :P

Anonym sa...

kan man ha vilket nagelack som helst under ?

Nea sa...

Svar till anonym: Ja man kan ha vilket nagelack som helst under ^-^