onsdag 8 december 2010

Ons8Dec-JulKlänning

~[Perfekta jul klänningen!]~

Hittade denna skönhet på dreamvs i dag. Visst skulle det vara den perfekta julklänningen?! Jag har nog tyvärr varken råd att köpa en just nu, eller tid att sy en innan jul, men till nästa år kanske ^-^


Google translate in english:
Found this beauty on dreamvs today. It would be the perfect xmas dress, right?! I have unfortunately not afford to buy one right now, or time to sew one before Christmas, but next year.. maybe ^ - ^

5 kommentarer:

Kokorochan sa...

svar: ååh tack :D

jättesöt klänning :3 <3 skulle också vilja ha en fin klänning till julen, men det får nog bli en gammal, har inga pengar till det nu .___.

kramar<3
/kokorochan

Sanna sa...

That is SO CUTE. I have been thinking should I buy a red x'mas dress! It would be so cute to have it :D

How is life going Nea?

Knazy sa...

Så jeeeeeeavla cuuuuute!

Raisaaa sa...

Heej! :)
Det var ett tag sedan, allt bra?
Jag kom på en rolig design på örhängen som jag såg på TV. så om du har tid och vill göra så vill jag göra en "beställning", skulle vilja ha ett par örhängen, det ena örhänget i formen av ett R och det andra ett S. (mina initialer, heter ju Raisa Söderberg).I ungefär samma storlek som den där svampen du gjorde åt mig :)
det vore jättesnällt. du får välja pris :)
Kram Raisa

Johanna sa...

Ja, de luktar jättegott! Har inte prövat dem än dock!