tisdag 21 december 2010

Tis21Dec-Pac-man

~[ Pacman Shopping<3]~
I dag köpte jag dessa is formar, kanske lite fel årstid men i sommar kommer de till användning!

Google Translate In English:Today I bought these ice forms, maybe a little off season, but in the summer they will be perfect!


Denna coola muggar fick jag av min mamma förra veckan, som uppmuntran för att jag var sp duktig hos tandläkaren ^-^
Den lilla bilden visar hur den ser ut kall, och den större hur den ser ut när du haft varmt vatten i den

Google Translate In English: This cool mug have I got from my mother last week, as encouragement because I was so good at the dentist ^-^
The small picture shows how it looks cold, and the larger shows how it looks when you have hot water in it.


Kan köpas på/can be bought at: Lagerhaus

3 kommentarer:

Säässyy sa...

svar: ja eller hur :> jag funderar på att måla en egen hihii

- Alexandra! sa...

HÄFTIGA iskuber. :D
Muggen har jag, gillas som tusan den med!

Knazy sa...

Goooooooood jul sötnos!!!!