onsdag 2 februari 2011

Ons2Feb-SunAi

~[Sun Al-Japan Bock Shop]~
Googlade runt lite igår och hittade en japansk bok affär som skulle ligga på Tegnérgatan inte så speciellt långt från min skola, så eftersom jag slutade tidigt i dag beslöt jag mig för att gå ditt.


Super söt liten butik med en hel del böcker och tidningar, men även ett stort urval av mitt favorit snacks att ha i handväskan: pocky! Tror jag räknade ihop att de fanns ca 16 olika smaker av pocky att välja mellan ^-^

Så jag kom i alla fall hem med ett 4 pack pocky med bärkräm`s smak och en Ageha tidning! Det helt oroliga med denna lilla affär var att de faktiskt inte tar några extra avgifter! Original priserna i Yen är de som gäller! (fast omvandlat till sek så klart) Jag sparade i alla fall 40kr på att köpa tidningen här ist för på sf bokhandeln, tihii

mer info om affären ~[HÄR]~

1 kommentar:

Sabina ☆ sa...

Jag skulle också vilja prova pocky med bärsmak^^ Synd att det inte finns någon japansk affär i närheten av där jag bor T.T