fredag 4 november 2011

Fre4Nov-Photo part 2

Hemma från fotograferingn!
Jag kan nästan förstå varför vissa modeller känns som bitchar! *skrattar*
När man står framför kameran måsta man vara cool och stänga av känslorna.
Man kan inte stå där och tänka på hur nervös man är
*leker proffs på ämnet efter 1dag*
det är iaf min uppfattning efter dagen ^-^
Förstod inte riktigt de arga ögonbrynen sminkösen gav mig
men ska bli kul att se resultatet!

Home from the photo shoot!
I can understand why people that works as photo models sometimes feels like bitches! *laughing*
When you are in front of the camera you have to be cool and turn off your feelings. you can`t stand there and thinking about how nervous you are..
*playing pro on the topic after one day *
at least it's my perception after today ^-^
it was in any case a lot of fun!
really don`t understand the angry eyebrows the makeup artist gave me
but will be interesting to see the result!

5 kommentarer:

J0XIE sa...

snöggis!

Yuki sa...

nämen, det ser ju ut som en annan person o.o
mycket intressant dock =)

Anonym sa...

I just found lillskiit.blogspot.com by searching online, and found it is so sweet. Keep up the great work!

I have similar idea to this site.I hope we can work together
You can also get a tutor to help you. My friend told me he was helped a lot by excellent [URL=http://www.slideshare.net/kuaihuolin/chinese-tution-for-n1-home-tuition-in-singapore ]reading tutor [/URL]. Can you also share me with your comments on here?

Heidi sa...

re. Jaaa! Det tycker jag också >v< Samlar på plåster, hihi OvO

Tess sa...

Hej! Nu har jag äntligen recenserat det där teet i min blogg som du var nyfiken på :-)