måndag 28 november 2011

Mån28Nov-HumanRights

Slut på julklapps idéer?

Känner du också någon som aldrig önskar sig någonting speciellt? (som min mamma)
som alltid använder repliken:
-Jag önskar mig glada och snälla barn/människor!

Tror min mor syftar på att jag och tvilling ska hålla sams. Vi måste ju dock alltid små tjafsa lite (bara för att det hör till att tycka olika med flit när man är syskon) Haha
Någon som känner igen sig?!
Isf tror jag att jag nu hittat den perfekta julklappen, som både gör människor glada, men utan att du behöver skippa traditionen med syskon tjafs, ett julklapps kort från Amnesty eller någonting annat från deras webb shopp!

Amnesty arbetar för mänskliga rättigheter och pengarna de får in går till att hjälpa andra som behöver hjälp, både i Sverige och runt om i världen! Vem mår inte bra av att vara delaktig i lite välgörenhet?!
~[Klicka här för att komma ditt]~


1 kommentar:

Evelina sa...

Javisst, veg lasange är galet gott, bland det bästa :D

Kul att du promotar Amnestys ljus, väldigt fin gåva såhär i juletider :)
Har faktiskt jobbat för Amnesty och fick ett liknande ljus när jag slutade :)