fredag 20 januari 2012

Fre20Jan-Friday

Hemma i sängen, med en varm katt som sovsällskap och en chips påse på magen!
Känns som jag blivit körd i en torktumlare, runt runt runt i ett flertal timmar
En bra beskrivning av känslan efter en energi slukande gårdag!

Känner att jag inte i ord kan beskriva hur tacksam och lycklig jag är över att min bebis mår bra och kör kickboxning där inne ^_^

Tänker bara ligga här, hela dagen och njuta av hur magen guppar omkring under täcket!
Min katt Sötis ~ My cat Sweetie
At home in bed, with a hot cat as sleeping company and a bag of chips on my stomach!
Feels like I've been driven in a tumble dryer, round and round in several hours
A good description of the feeling after an energy-hungry yesterday!

Feel that I'm not in words can describe how thankful and happy I am that my baby are well and running kickboxing in there ^ _ ^

Will just lie here all day and enjoy the stomach bobbing around under the blanket!

Inga kommentarer: