onsdag 1 februari 2012

Ons1Feb-Answer



Hej! Kan du inte berätta lite om dig och barnets pappa? Är ni fortfarande tillsammans? Var barnet planerat? Och tror ni att förhållandet kommer att hålla med ett barn? önskar dig all lycka. Du är en stor inspiration! //Anonym"

Svar på kommentar:
Får börja med att tacka för kommentaren och självklart kan jag berätta lite om det ^_^
Jag träffade min bebis pappa, Kim ,första gången när jag var 14år (Jag fyller 19år snart)
Där efter träffade vi på varandra några få gånger i onyktert tillstånd, ingenting specielt
Men så plötsligt dök han upp på facebook och vi bestämde oss för att ta en fika (helt oskyldigt, mer bara på skoj eftersom det gått så många år) Det blev fika + några öl/mys några veckor senare..det var allt

fören 16April (Notera detta datum, Ledtråd: Bf) då jag och några kompisar beslutade att ha chill kväll hemma hos mig med sushi och lite dricka. Och så tittade Kim förbi!
eller tittade förbi är nog fel ordval ;) För han blev nämligen kvar den kvällen och på den vägen är det.
End of April 2011

Vi har dock aldrig använt ordet "Tillsammans" och jag säger aldrig: Min pojkvän blablabla..
Känner inte att det är nödvändigt, vi vet själva vad vi har för relation och vi älskar varandra, vi behöver inte hävda det vi har för andra.
Och ja, det är okej! Ni får tycka att vi är knasiga ni lär inte vara de första ^_^

Bebisen var inte planerad, men lika välkommen och älskad är hon iaf!
Man ska inte planera allt här i livet
Är det någonting jag har lärt mig tack vare graviditeten så är det att man inte kan se in i framtiden! Så hur våran relation kommer att fortsätta är det ingen som vet, och vi vill inte spekulera i det, det som lever får se finns det ju ett uttryck som säger
Men som det känns nu för detta lilla mirakel i magen oss bara närmre varandra!
This text will come up in English later!
please use the translation function on the right side of the blog so long

1 kommentar:

Den där Helén sa...

Vilken härlig bild! Å tack för en varm och ärlig beskrivning, utan klyschor, tillrättalägganden eller förvrängningar. Önskar er allt gott här i världen! <3